Friday 25 December 2015

Misteri Terungkai

Assalamualaikum , oke aku senah macam da lama tak mengupdatenyepun haduii . nak sambung pasal sekolah berhantu tu ingat tak ? tak ingat lantak hangpa la kan kan kan AHHAHAHAHHAHAH .
oke tak payah nak gelak sangat kalau aku typo harap faham faham jelah eh malas nak betulkan ekekekek .

Okey benda ni cikgu senah yang cerita , waktu tu snah umur 15 tahun form 3 , then kelas senah berhampiran blok bengkel tingkat dua , cikgu ada tanya pasal kitorang stayback 5 org je kat kelas uh . cikgu penah cerita dekat kelas senah ni la belakunya satu kes histeria

"kamu tahu tak batch sebelum kamu masuk sekolah ni penah kena histeria kat kelas ni ? beraninya kamu semua stayback sampai petang petang, haritu ada pelajar tingkatan 3 penah kena histeria sebab stayback dekat sekolah sebab nak kemas kelas katanya , 2 daripada 5 tu tidur kat kelas , ok cara diorang tidur susun kerusi buat macam katil , sampai la satu masa budak ni tetiba terjaga , bila dia bukak mata bebetul 'benda' tu tengah tenung dia depan muka ok korang bole imagine macam mana kan ? lepas uh terus histeria , nasib baik ada cikgu yg tak balik lagi" cikgu cerita

sambung cikgu lagi pasal kelas aku waktu aku tingkatan 5 , kelas berhadapan dengan mall , yang dulunya hanyalah tasik terbiar

"sebelum terbinanya mall sebelah sekolah senah ni ia hanya tasik terbiar je , bebetul sebelah ngan kelas senah waktu senah tingkatan 4 dan 5 , dulu jalan depan sekolah tak sesak sebab sekolah kami ni pendalaman je , sejak ada mall baru la jalan jadi sesak , ok back to topic . ckgu aku selalu naikteksi sebab nak ke sekolah , dulu sekolah ni baru bukak ada 5 cikgu and 5 anak murid je , nahhh cikgu aku mula meremang bila pakcik teksi tu kata pelajar sekolah ni agak ramai walau baru bukak , then he said pelajar sekolah ni rajin buat kelas malam , padahal tade apa apa pun malam uh sebab pelajar pun skit , pakcik teksi tu kata 4 kelas penuh malam waktu dia lalu depan sekolah kami ,."

tahun ni je aku baru kena kacau kat tandas sekolah . aku sendiri kena kat tandas sekolah , waktu tu aku g tandas ngan membe aku berdua oke let say dia masuk tandas then aku betulkan tudung depan cermin . lepas je dia kelua tandas dia berdiri belakang aku betulkan kain sekolah la kan , aku sendiri nampak dia kat belakang aku sebelum aku tengok cermin balik , lepas je aku pusing ke cermin balik ada muka kawan aku tengan ngintai aku bebetul sebelah aku kedudukannya sedangkan kawan aku belakang aku . aku terus pusing belakang tarik kawan aku yg tengah duk godek kain hahha kesian gak ngan dia dua hari lepas uh baru aku cter kat dia , terus bila nak g tandas beteman sebab 3 hari sebelum aku kena ada budak form 2 main spirit of coin dalam tandas n kena histeria em idk but mungkin ada sangkut paut .

okey sampai sini je n terserah korang nak percaya atau tak aku just share ekekeke . like what i have said 'benda' tu memang ada ntah ntah dia tengah usha aku aishhh meremangg . apa apa pun selamat beramal guys !

No comments:

Post a Comment